29 december 2010

Julklappsetiketter

Kvällen innan julafton drog serietillverkningen av julklappsetiketter igång. Jag har ju äntligen köpt mig en kantstans! Detta nya beroende inleddes med Martha Stewarts Doily Lace. Om jag hittills har trott att jag pysslar på en rätt oskyldig nivå, så är det officiellt kört nu.



Jag har utgått från enkla bruna etiketter från Panduro. Nederkanten är stansad. Framsidan stämplade jag med Inkidos Får ej öppnas före julafton och motivet embossades med glittrigt guld.





På baksidan stämplade jag Inkidos God jul-etikett och Slöjddetaljers Järnek.


1 kommentar:

  1. Hej.
    Det är riktigt fint med den kantstansen, är faktiskt lite avis....får nog ta och införskaffa den eller "scallop dot".
    Med ett färskt presentkort på fickan ligger det nära till hands att snart besöka favoritbutiken för allehanda inköp....Pysselstina, here I come!..synd bara att hon inte har dessa stansar kvar... //Susanne

    SvaraRadera